Thursday, 7 November 2013

Lukisan Malaysia Yang Bukan Dijual..

Salam, semua blogger skalian.. sebenarnya sal tengah buat report lab, huhu.Tapi dah letih menghadap bende ni, lagi- lagi tengah cuti mid - sem. Nak buat kraf, semua tinggal kat UTM...huhuhu.

Walaupun xade kraf di sisi,Cat dan kertas lukisan sebagai ganti....hahaha.Sal lukis dengan adik sal, ikut lah nak banyak mana guna kertas dan cat, asal bahagia.. best juga, boleh lepaskan tekanan tau. Jom tengok hasilnya.

tadaaaa.....



Yang ni, lukisan pertama sal. xtahu nak buat ape,terus berus je cat tu..dah beberapa bulan tak sentuh benda ni semua, macam kaku je..hihihi.
Harge: Bukan dijual..
Name: THE RED SHOES
3:56PM



yang kedua, lukisan dari budak kecik..hihihi. Adik sal tanya" nak buat bentuk ape kak?" sal pun jawap la" gune cop tangan la pulak".. sambil2 tu sal tak tengok adik sal buat, sal pun tengah fokus lukisan sal juga... tengok kat belakang, dah siap dah lukisan die,cantik juga.. macam ade seni juga bagi sal la, korang pun ade pendapat sendiri kot...^_^


Harge : bukan dijual
Name:WAR
4:25PM



dan akhir sekali lukisan dari sal sendiri. Adik sal buat cop, sal pun nak buat cop juga la..hihihi. Yang ni, mudah je,gune ibu jari je, macam cop- cop je.

Name: COP
4:17PM


kat sini jelah sal tunjuk gambar lukisan yang tak seberapa ni.. salam~ ^_^

11 comments:

Jom order

Name:
Email Address:
Handphone Number
Address
Item and Requests
Payment Options

Get your own free form like this one.